fbpx
UGC ja vaikuttajamarkkinointi (2 h)
Markkinointi ja viestintä , Sosiaalinen media

Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

UGC ja vaikuttajamarkkinointi (2 h)

390 euroa /hlö + alv

31.01.2025, Etäkoulutus , Etäkoulutus 6 marraskuun, 2024 Sampo Korppoo

Oletko yrittäjä tai markkinoinnin ammattilainen, ja haluat ottaa kaiken hyödyn irti yhdestä tehokkaimmista markkinoinnin muodoista vuonna 2025? Tämä koulutus on tiivis, mutta kattava tietopaketti vaikuttajamarkkinoinnin muodoista, ajankohtaisista mahdollisuuksista ja parhaista käytännöistä!

Tavoite
Tämä kurssi antaa varman lähtölaukauksen vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntämiseen! Opit, miksi jaetut arvot ovat avain onnistuneeseen ja autenttiseen vaikuttajayhteistyöhön, ja saat konkreettisia vinkkejä yhteistyön aloittamiseen – aina oikean vaikuttajan ja kanavan valinnasta sopimuksen laatimiseen!


Kenelle?
Kurssi sopii loistavasti yrittäjille ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat tehokkaan startin vaikuttajamarkkinointiin! Koulutus tarjoaa ajankohtaisimmat ja kaikille toimialoille sopivat vinkit yhteistyön aloittamiseen vaikuttajan tai UGC (User generated content) sisällöntuottajan kanssa.

Kouluttaja
Riina Kruut
on viestinnän ammattilainen, helposti lähestyttävä verkostoituja ja idearikas markkinointiyrittäjä. Hänelle on tärkeää saada koulutuksiin osallistujat innostumaan sosiaalisen median mahdollisuuksista, ja saada heidät luottamaan persoonalliseen viestintään sekä kykyynsä jakaa mielenkiintoisia tarinoita markkinoinnin tehostamiseksi. Riina on energinen, inspiroiva ja rohkaiseva kouluttaja, joka pyrkii tarjoilemaan koulutettaville aina viimeisimmän tiedon helposti ymmärrettävässä ja käytännönläheisessä muodossa. Riina ahkeroi markkinoinnin johtamisen ja koulutusten ohella tiiviisti myös erilaisten tekstien parissa sekä sparraa asiantuntijoita laadukkaaseen, vaikuttavaan ja tavoittavaan viestintään.


Ohjelmaversio
Koulutus ei edellytä mitään tiettyä ohjelmistoa.


OHJELMA

Termit haltuun
– Somevaikuttajat: mikro- nano- ja makrovaikuttajat
– Kaupallinen yhteistyö vai referenssi?
– Mainostaminen vaikuttajan kanssa
– UGC (user generated content)
– Pitkäaikainen brändikumppanuus vs. Yksittäiset kampanjat
– B2B ja B2C: onko vaikuttajuudessa eroja?

Miksi vaikuttajamarkkinointi toimii?
– Yleisön suhde vaikuttajaan
– Yhdistävät arvomaailmat
– Uudet kanavat ja mahdollisuudet
– Tulevaisuuden näkymät ja nousevat trendit

Kuinka aloittaa vaikuttajayhteistyö
– toimistot
– sopimus- ja verotusasiat
– kustannukset
– parhaat käytännöt
– Riskienhallinta


Koulutuspaikka:
Etäkoulutus

Ajankohta:
31.1.2025, klo 9-11

Hinta:
390 euroa
/hlö + alv 25,5 %.

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.