Tuloslaskelman hyödyntäminen yrityksen johtamisessa (1/2 pv)
Johtaminen , Taloushallinto ja verotus

Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Tuloslaskelman hyödyntäminen yrityksen johtamisessa (1/2 pv)

650 euroa /hlö + alv

12.09.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 21 elokuun, 2024 Sampo Korppoo

Valmennuspäivän tavoitteena on perehdyttää yrityksen johdon talousanalyysin perustyökaluihin.

Koulutus tarjoaa käytännönläheisesti tietoja, joita voidaan tehokkaasti hyödyntää johtamisen tukena.

Aamupäivän kouluttaja Toivo Koski on yritystalouden rautainen ammattilainen, hyvin käytännönläheinen ja erittäin innostava kouluttaja. Toivon koulutuksissa yhdistyy oivallisesti huikea käytännön kokemus ja vahva teoriaosaaminen.

Tervetuloa koulutukseen!

Hyödyt:
Koulutuspäivän tavoitteena on antaa valmiudet taloushallinnon kehittämistyöhön sekä entistä laajemman ja vastuullisemman tehtäväkentän hoitamiseen.

Koulutuksen jälkeen
– Osaat tulkita ja viestiä taloudellisista seikoista sidosryhmille sekä poimia olennaiset tiedot päätöksenteon tueksi.
– Laajennat näkökulmaasi perinteisen laskentatiedon ulkopuolelle.
– Kehityt johdon strategiseksi kumppaniksi.

Toivo Koski
, Toimitusjohtaja, Oy In-Hand Finland Ltd.
Toivo Koski on yritystalouden rautainen ammattilainen, hyvin käytännönläheinen ja erittäin innostava kouluttaja. Kauppakamarien koulutusvastaavat valitsivat Toivo (Topi) Kosken Kauppakamarin Vuoden 2015 Kouluttajaksi. Koski kouluttaa yritysjohtoa ja asiantuntijoita mm. strategisesta talousjohtamisesta ja taloudellisten riskien hallinnasta. Toivo Kosken koulutuksissa yhdistyy oivallisesti huikea käytännön kokemus ja vahva teoriaosaaminen.

08.50 yhteyden avaus

9.00 Tuloslaskelman hyödyntäminen yrityksen johtamisessa
– Tuloslaskelman oikaisut katelaskentaa varten
– Katelaskenta ja sen hyödyntäminen
– Yrityksen liikeriskin hallinta

12.00 Tilaisuus päättyy

Etäkoulutus

12.9.2024, klo 8.45-12.00

Normaalihinta:
/hlö + alv 25,5 %.

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:
/hlö + alv 25,5 %.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.