SPR Hätäensiapukurssi -verkkokurssi (8 h)
Ensiavun verkkokurssit , Suomen Ensiapukoulutus , Työhyvinvointi, -ilmapiiri

Suomen Ensiapukoulutus järjestää nyt koulutuksen:

SPR Hätäensiapukurssi -verkkokurssi (8 h)

109 euroa /hlö + alv

Milloin vain, Verkkokurssi , Verkkokurssi 1 elokuun, 2024 Sampo Korppoo

Suorita SPR Hätäensiapukurssi 8 t® verkkokurssina. Koulutus sisältää kattavasti ensiavun perusteet, joiden lisäksi syvennytään mm. sairauskohtauksien tunnistamiseen ja niiden ensiapuun. Kurssi suoritetaan täysin itsenäisesti verkossa. Suoritusaikaa on 6 kuukautta alkaen kurssin aloittamisesta.

Kun ilmoittaudut koulutukseen, saat osallistumislinkin ja osallistumiskoodin sähköpostiisi heti. Osallistumiskoodi on voimassa yhden vuoden tilauksesta ja 6 kuukautta kurssin aloittamisesta, jonka puitteissa kurssi tulee suorittaa loppuun. Kurssi suoritetaan kokonaisuudessaan verkossa. Kurssin suoritettuasi saat välittömästi voimaan SPR Hätäensiapukurssi 8 t® pätevyyden ja SPR:n myöntämän ensiapukortin voimaan 3 vuodeksi.

SPR Hätäensiapukurssi 8 t® | Sopii myös SPR Ensiapukurssi EA 1® tai EA 2® kertaamiseen

Tämä koulutus soveltuu myös voimassa olevan Ensiapukurssi EA 1® – ja Ensiapukurssi EA 2®- pätevyyden päivittämiseen yhden kerran kolmen vuoden ajaksi.

Kurssin voi myös suorittaa suomenkielen lisäksi englanniksi tai ruotsiksi. Valinta kielen osalta tehdään kurssin aloittamisen yhteydessä.

Koulutuksen sisältö:

• toiminta auttamistilanteessa
• tajuttoman henkilön tunnistaminen ja ensiapu
• painelu-puhalluselvytys sekä neuvovan defibrillaattorin käyttö
• ensiapu tukehtumassa olevalle henkilölle
• Suuren verenvuodon tyrehdyttäminen raajasta
• sokki
• yleisimpien sairauskohtauksien ensiapu
• tyypillisimpien haavojen, palovammojen sekä sähköiskun saaneen ensiapu
• tapaturmien ehkäisy
• terveyden edistäminen
• henkinen ensiapu
• valmius ja varautuminen

Verkkokurssi

Milloin vain. Suoritusaikaa on 6 kuukautta alkaen kurssin aloittamisesta.

/hlö + alv 25,5 %. Lisäksi voit halutessasi tilata muovisen ensiapukortin hintaan 10 euroa + alv.