SLII-valmentajavalmennus
Educo , Johtaminen , Johtaminen ja esihenkilotaidot , Liiketoiminnan kehittäminen , Toiminnan kehittäminen

Educo Valmennustalo järjestää nyt koulutuksen:

SLII-valmentajavalmennus

5 300 euroa /hlö + alv

4.11. alk., Hämeenkylän kartano, Vantaa Tavastkullantie 9, Vantaa 21 elokuun, 2024 Sampo Korppoo

SLII® on maailman laajimmin valmennettu johtamismalli. SLII:n avulla johtajat oppivat käyttämään sopivaa johtamistyyliä vastatakseen muiden tarpeisiin kussakin tilanteessa, mikä nopeuttaa kehitystä, parantaa tuottavuutta ja suorituskykyä sekä lisää sitoutumista.

The SLII Experience™ on johtamisvalmennus, jossa hyödynnetään pitkälle kehitettyjä ja monipuolisia oppimistekniikoita, joiden avulla valmennettavat syventyvät SLII-malliin nopeasti ja tehokkaasti.

SLII Training for Trainers -ohjelma (T4T) on tarkoitettu organisaatioille, jotka haluavat toistuvasti ja skaalautuvasti valmentaa esihenkilöitä SLII-malliin organisaation sisäisten valmentajien toimesta. Se on myös tarkoitettu organisaatioille, jotka haluavat valmentaa sisäisiä SLII-valmentajia tukemaan SLII-mallin soveltamista ja käytäntöön vientiä kaikilla organisaation tasoilla.

Hyvä tietää
– Ennen Training for Trainers -ohjelmaan osallistumista sinun on täytynyt suorittaa SLII-valmennus viimeisen 12 kuukauden aikana.
– Valmennus sekä valmentajan materiaali on pääosin englannin kielellä.
– Sertifioiduilla SLII-valmentajilla on oikeus valmentaa SLII-mallia nimetyn organisaation sisällä. Valmennuksen kaupallinen hyödyntäminen on kiellettyä.

Hyödyt
Training for Trainers (T4T) -ohjelma kehittää valmennettavien osaamista, itseluottamusta ja motivaatiota SLII-mallin valmentamiseen ja käytön tukemiseen. Se antaa erinomaiset valmiudet ja työkalut SLII-valmennuksen toteuttamiseen lähi- tai verkkovalmennuksena sekä tukemaan SLII-johtajia organisaation sisällä.

Valmennettavat saavat käyttöönsä erittäin laadukkaat ja yksityiskohtaiset SLII-valmentajaoppaat, oppimismuotoilun ja muun tarvitsemansa valmentajamateriaalin, kuten PowerPoint®-esitykset videoilla, osallistujien paketin, SLII®-julisteen, SLII®-pikamätsäyskortit, SLII®-pelin, työkalut vaikuttavuuden mittaamiseen sekä SLII®-pelikirjan SLII-mallin onnistuneeseen käyttöönottoon.

– Organisaation sisäisille valmentajille, kouluttajille ja coacheille.
– Organisaation henkilöstön oppimisesta ja kehittämisestä vastaaville asiantuntijoille.
– Johtajille ja esihenkilöille, jotka ovat keskeisessä asemassa yrityksen johtamiskulttuurin muovaamisessa.

Ohjelma – aikataulu & sisältö

1. valmennuspäivä (englanti)
4.11.2024 klo 9-17

– Tervetuloa ja kick off
– Tavoitteiden asettaminen: sisältö ja oppimismuotoilu
– Kehitysvaiheen diagnosointi: sisältö ja oppimismuotoilu

2. valmennuspäivä (englanti)
5.11.2024 klo 9-17

– SLII-arviointityökalut
– SLII-haaste ja aktiviteetit
– Valmennustilanteen harjoittelu
– SLII-keskustelut & yhteenveto

3. valmennuspäivä (suomi)
28.11.2024 klo 9-15

– Sisäisen valmentajan rooli ja mahdollisuudet
– Onnistuneen SLII käyttöönoton toteuttaminen
– SLII-mallin soveltaminen ja tukeminen käytännössä
– SLII-tulosten mittaaminen ja työkalut
– Blanchard Exchange-oppimisympäristö ja digitaaliset työkalut

Hämeenkylän kartano, tavastkullantie 9, 01630 Vantaa

Ajankohta
Koulutus alkaa 4.11.2024.
– Saat tarkemmat ohjeet ilmoittautumisesi jälkeen sähköpostitse.
Ilmoittautuminen päättyy 21.10.2024.

Hinta
5 300 euroa + alv. (+1 790 € +alv, mikäli et ole suorittanut SLII-valmennusta 12 kuukauden sisällä)
Hinta sisältää lounaan ja kahvitarjoilut valmennuspäivinä, valmentajan materiaalin, Blanchard Finland SLII-valmentajatapaamiset ja tuen sekä SLII-johtajuusseminaarin 2025.

Ilmoittautumisen peruutusehdot
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua.
Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta. Keskeytetyn koulutuksen osalta maksua ei palauteta.