fbpx
Linkedin -työnantajamielikuvan rakentaminen ja tekoälyllä tehostettu mainonta (1 pv) (4.5)
Sosiaalinen media , Tekoäly , Viestintä

Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Linkedin -työnantajamielikuvan rakentaminen ja tekoälyllä tehostettu mainonta (1 pv)

(4.5)

790 euroa /hlö + alv

11.03.2025, Etäkoulutus , Etäkoulutus 21 tammikuun, 2025 Sampo Korppoo

(4.5)
  • "Koulutus toi uusia näkökulmia omaan työhön sekä selkeytty ajatusta Linkedin ympäristöstä."

  • "Hyvä koulutus ja konkreettisia esimerkkejä, pääsi itse kokeilemaan."

  • "Jälleen kerran ihan huippua osallistua koulutukseen, johon käytetty aika oli täyttä asiaa. Toki kevyt jutustelukin on kivaa, mutta kaikkien aika on kuitenkin kortilla, niin näin tehokas paketti on loistava!"

Haluatko oppia rakentamaan työnantajamielikuvaa, kehittämään työntekijälähettilyyttäsekä hyödyntämään tekoälyllä rikastettua maksettua LinkedIn-mainontaa käytännössä?

Tule mukaan käytännönläheiseen koulutukseen, jossa opit hyödyntämään LinkedInin mahdollisuuksia työnantajamielikuvan ja työntekijälähettilyydenkehittämiseen sekä tehokkaan, tuloksellisen mainonnan tekemiseen.

Koulutuksen aikana käymme läpi, miten LinkedInissä voi kasvattaa yrityksesi brändin näkyvyyttä, vahvistaa työntekijöiden osallistumistasekä rakentaa tekoälyllä tehostettuja mainoskampanjoita. Tämä koulutus tarjoaa kattavan työkalupakin, joka auttaa yrityksen työantajamielikuvan rakentamisessa sekä maksetun mainonnan tehokkaassa hyödyntämisessä.

Hyödyt
• Opit käytännössä työnantajamielikuvan rakentamisen roolin yrityksen brändin vahvistamisessa LinkedInissä
• Opit rakentamaan ja aktivoimaan työntekijälähettilyysohjelmaa käytännössä
• Opit LinkedInin mainosmuodot ja kohdentamisen sekä mittaamisen periaatteet
• Osaat toteuttaa LinkedInissä maksettua mainontaa yrityksen tavoitteita tukien ja parhaiden käytäntöjen mukaisesti
• Opit soveltamaan generatiivisen tekoälyä LinkedIn-mainonnan ja markkinointiviestien kehityksessä

Kenelle?
Koulutus on suunnattu yritysten markkinointi-, viestintä-ja HR-ammattilaisille sekä kaikille, jotka haluavat kasvattaa yrityksensä tuloksia Linkedinissä.

Kouluttaja:
Taneli Katila
, Ideal Digi Oy
Katila on auttanut jo yli 100 yritystä ja organisaatiota hyödyntämään sosiaalista mediaa parhaiden käytäntöjen mukaisesti.Aiemmin Katila on työskennellyt Suomen johtavassa sosiaalisen median asiantuntijayrityksessä Dinglessä, jossa hän teki some-markkinointia suurille yrityksille. Lisäksi hän on työskennellyt sosiaalisen median seurannan ja mittaamisen parissa globaalissa Meltwater-yrityksessä.

OHJELMA

Päivän aikana 45 min. lounas klo 12 ja lyhyet kahvitauot

1. Työantajamielikuvan peruspilarit Linkedinissä

– Miten rakentaa autenttinen ja houkutteleva työnantajamielikuva?
– Tavoitteiden asettaminen ja kohderyhmän määrittely
– Millaiset julkaisut vahvistavat työantajamielikuvaa?
– Esimerkkejä ja hyviä käytäntöjä onnistuneista toteutuksista
– Case-esimerkit-ja harjoitukset

2. Työntekijälähettilyyden kehittäminen-Hyödyt työantajalle ja työntekijöille

– Yrityksen ja työntekijöiden profiilien optimointi
– Työntekijälähettilyydenjohtaminen ja henkilöstön tukeminen
– Millaiset sisällöt toimivat Linkedinissävuonna 2025?
– Case-harjoitukset ja esimerkit

3. Tekoäly osana Linkedinmainontaa-Asiakaspersoonien suunnittelu-Mainosten suunnittelu tekoälyllä

– Case-harjoitukset ja esimerkit

4. Mainostaminen Linkedinissä

– LinkedinCampaignManagerin esittely ja toiminnallisuudet
– Linkedininmainosmuodot ja parhaat käytännöt
– Mainonnan tavoitteet
– Mainonnan kohdentaminen
– Budjetointi ja tarjoukset
– Uudelleenmarkkinointi Linkedinissä-LinkedinInsightTag-Mainonnan optimointi-Mittarit ja seuranta
– Case-esimerkit ja harjoitukset


Koulutuspaikka:
Etätoteutus

Ajankohta:
11.3.2025, klo 9.00-15.00

Normaalihinta:
790 euroa
/hlö + alv 25,5 %.

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:
590 euroa
/hlö + alv 25,5 %.

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.