Hyödynnä ChatGPT:tä projektinhallinnassa (3 h)
Johtaminen , Projektinhallinta , Tekoäly , Viestintä ja vuorovaikutus

Brik järjestää nyt koulutuksen:

Hyödynnä ChatGPT:tä projektinhallinnassa (3 h)

390 euroa /hlö + alv

21.11.2024, Etäkoulutus Zoomilla , 12 syyskuun, 2024 Sampo Korppoo

Tekoälyn kehitys on ollut ällistyttävän nopeaa viimeisen kahden vuoden aikana. Tekoäly on jo muuttanut useiden eri liiketoiminta-alueiden arkea käytännössä, eikä projektinhallinta ole tästä poikkeus. Tekoäly tulee ehdottomasti nähdä projektinhallinnan tukena, joka vapauttaa aikaa projektityön keskeisimpiin osa-alueisiin, kuten johtamistyöhön, vuorovaikutukseen, suunnitteluun, riskienhallintaan, viestintään ja dokumentointiin.

Tässä koulutuksessa opit, miten ChatGPT toimii, miten voit luoda parhaiten tilanteeseesi sopivia kysymyksiä sekä miten pystyt hyödyntämään ChatGPT:tä tukemaan projektinhallinnan tehtäviäsi. Saat myös käyttöösi kokoelman projektinhallinnan eri osa-alueiden keskeisimpiä kysymyksiä, joita pääset soveltamaan ChatGPT:n avulla omaan työhösi. Koulutus tarjoaa kattavan yleiskuvan siitä, kuinka ChatGPT voidaan ottaa avuksi päivittäisessä projektinhallinnassa projektin eri vaiheissa.

Koulutuksen sisältö päivittyy sitä mukaa, kun uusia ominaisuuksia tulee!

Hyödyt osallistujalle
– Opit hyödyntämään ChatGPT:tä päätöksenteon tukena ja strategisessa suunnittelussa.
– Kuulet, miten tekoälyä voidaan hyödyntää projektiviestinnän kehittämisessä, kuten sähköpostien ja raporttien laatimisessa sekä viestinnän suunnittelussa.
– Opit hyödyntämään ChatGPT:tä kokousten ja ideointisessioiden suunnitteluun ja hallintaan.
– Saat näkökulmia tekoälyn hyödyntämiseen projektityöskentelyn työkalujen valinnassa sekä hyödyntämisessä.
– Opit hyödyntämään tekoälyä myös riskien tunnistamisen, valintavaihtoehtojen löytämisen sekä oman projektinhallintaosaamisesi sparraamisessa.

Koulutus on tarkoitettu projektipäälliköille ja koordinaattoreille, joille projektinhallinta on joko pääasiallinen tehtävä tai osa työtehtäviä.

Valmentaja Tommi Lindholm
Tommi Lindholm, yritysvalmentaja.
Tommi on vastannut jo 13 vuoden ajan kouluttajan ja tutkijan roolissa koulutusten kokonaisvaltaisesta toteuttamisesta Brikin asiakkaille. Lisäksi Tommi toteuttaa ja kehittää asiakkaille erilaisia selvityksiä ja osallistuu kirjojen kirjoittamiseen. Tommi on myös sertifioitu Workplace Big Five -persoonallisuusprofiilin käytössä.

Tommia kiinnostaa organisaatioihin ja organisoitumiseen liittyvän teorian hyödyntäminen linssinä organisaatioiden toiminnan ymmärtämisessä ja käytäntölähtöisessä kehittämisessä. Teknologia on aina ollut lähellä Tommin sydäntä ja näin hän on myös jo pitkään seurannut varovaisen optimistisesti lohkoketjuteknologioiden sekä tekoälysovellutusten kehitystä ja sovellutuksia organisoitumiseen ja johtamisen kehittämiseen.

KTM Tommi Lindholm luki Vaasan Yliopistossa pääaineenaan rahoitusta. Opiskelujen aikana Tommi törmäsi käyttäytymistieteelliseen rahoituksen tutkimukseen ja teki siitä Pro Gradu -tutkielmansa. Tätä kautta löytyi kiinnostus ihmismieltä kohtaan. Tarve ymmärtää näiden saloja viitoittaa Tommin polkua edelleen.

Erityisosaamisalueet
– Johtoryhmätyöskentely
– Tiimityö
– Asiantuntijoiden johtaminen
– Palkitseminen
– Tekoälysovellutukset johtamisen kehittämisessä
– Haastavat vuorovaikutustilanteet

09:00 Tilaisuuden avaus

09:15 Projektinhallinnan osa-alueet ja tekoälyn hyödyntäminen näissä
– ChatGPT – mikä se on? Mihin se pystyy?
– Projektinhallinnan osa-alueet – minä projektinvetäjänä
– ChatGPT hyödyntäminen projektinhallinnassa

09:45 Projektien asettaminen, suunnittelu ja käynnistys
– Tekoäly strategisen projektisuunnittelun tukena
– Projektiviestinnän ja seurannan suunnittelu tekoälyn avulla
– Riskien ennakoiminen, päätöksenteko ja tekoäly

10:30 Tauko

10:45 ChatGPT:n hyödyntäminen projektiviestinnän ja toteutuksen näkökulmasta
– Sähköpostien laatiminen ja optimointi
– Sidosryhmien näkökulmien huomiointi ja tarpeiden ennakointi
– ChatGPT:n hyödyntäminen projektipalavereiden kehittämiseen
– Projektityöskentelyn keskeisimmät työkalut ja niiden valinta
– Keskeisimmät kysymykset ja ChatGPT ohjeistusten rakentaminen

12:00 Koulutus päättyy

Etäkoulutus Zoom-ohjelmalla. Lähetämme osallistumisohjeet sähköpostiisi ennen koulutusta.

to 21.11.2024, klo 09.00-12.00

/hlö + alv 25,5 %.

Laskutus tapahtuu, kun koulutuksen toteutuminen varmistuu.

Kysy ryhmäetuhintaa:
info@kurssitnyt.fi

Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitamme 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.